she went without a doubt into the alleys unknown.

Det har varit en fantastisk helg och en fantastisk söndag och jag har varit fantastiskt sjuk.
Shit, vad jag har varit dålig. (Och alkohol är ingen bra medicin, tydligen.)

Årspremiär för solsängen på balkongen idag! Bäddade ner mig i solen under duntäcket med en balja te och en bra bok - himskans gott må jag säga.
Nu är hon baksugen och laddad inför en sprillans ny vecka, sjuk eller ej. På fredag siktar vi på att ta hem tredje seminariet på tre veckor lika galant som vi fixat de andra två, och förutom det: tentaplugg. Det börjar dra ihop sig för pluggångest och panikattacker igen... 1 april är det som gäller. Klart vi sätter den.

                 

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0