the truth.

Okej. Såhär är det. På tal om stress.

Jag spydde som en kalv i fredags. Återigen: jag vet inte om jag är jävligt ovan eller har stressat mer än jag trott. Men så är det. Och jag är inte gravid.
Läskig upplevelse.

Skönt var det iallafall att få komma iväg till lugnet i Järlåsa. Strålande solsken och sagolik miljö kom sjukt lägligt för en arm tröttis som mig. Och dessa människor... är så glad att jag sprungit på er! Många goa skratt och härliga berättelser senare rullade jag hemåt med fina Therese - jäklar, vad vi kan kackla! - mot en lång och skönt ledig nationaldag innan det vart på det igen imorse - första delen av sista examinationen för terminen och året. Imorgon eftermiddag tar jag sommarlov och ställer in siktet på massor av nya upplevelser och äventyr! Min sista sommar, i mångt och mycket... Hihi.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0