The day who went. Höhö.

Jag lyckades plita ner en asgrym analys av effekterna av professionella samtalsutföranden och en stor deluppgift från tentan kan nu strykas från listan. Grymt.

Annars har jag hunnit med att:
- Läsa ut Bodström.
- Påbörja och läsa ut underbara En doft av apelsin. Nej, har inte läst den tidigare.
- Betala en räkning. Det var ungefär så långt mina pengar räckte.
- Starta upp ett event om MP-reunion i sommar. In och OSA!
- Jobba undan lite coaching.
- Sola.
- Promenixa i ett mörkt och fuktigt Björket.
- Hitta inte bara en MP3 jag totalt glömt bort, utan även en tillsats som gör att man kan ladda nämnda MP3, OCH MP3:n jag brukar ha på gymmet. Hej musiken!

Antar att det är vad man kan kalla en bra start på veckan. Nu - sista kylskåpskalla jordgubben i magen, det sista isvattnet i strupen och bums i säng!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0