Thank god it's friday-fredag!

Fredag!
Jag har hunnit med sovmorgon och ipetning av jordgubbar- och äggfrukost. Nu väntar gymmet med syrran, storhandling och sen en fredagsfika på stan med min fina Michaela! Lite ärenden som ska fixas och lite tjabb att kackla, sen blir det klassvinkvällande ikväll. Min hetnos till sambo har lovat att ta min roll som fyllechaffis åt syster så jag kan dricka vin - äkta kärlek? Min fining!

Jag håller fortfarande på att försöka anpassa mig efter ett sommarlov - väl ett pluggande sommarlov, men ändå - utan stress och tider att passa. Jag har sommarjobbat varje sommar sen jag var 13 - känns sjukt busigt att själv få styra sin tid!
Hoppas ni får en härlig fredag och en mysig helg! (Glöm inte fredagsfikan!)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0