Sommarlov!

För min del gör det absolut ingenting att första dagen på mitt sommarlov bjuder på molntäckt himmel! Jag ska ägna dagen åt att blåsa av lägenheten och botanisera lite bland sommarkläderna. Och njuta av en godkänd examinationsuppgift. Och terminsslut. Och sådär.

Gårdagen spenderade vi på Bankens uteservering för att fira sommarlov. Himla trevligt med fina classmates, god mat och kall rosé! Jag åt en grillbricka med tigerräkor, pilgrimsmusslor, havskräfta och en god sallad med grillat bröd och tsatziki. Riktigt gott och lagom med mat för mig, men någon större eller muskligare hade nog tyckt att det var på tok för lite.
Vi träffades redan kl. 17, men när studentena blev för många och för skräniga tog vi oss vidare till ett betydligt tystare och lugnare Hessle. Halv ett kröp jag ner i sängen och slöt mina blå.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0