På hugget.

Fredag förmiddag och jag är taggad som f-n. Har redat hållit på ett par timmar med hemtentan, och nu är det jävlar i havet inte många uppgifter innan jag kan skicka in den! Jag är sjukt stolt över mina analyserreferatdiskussionermotivationerförslagtillförbättringaråsikterutvecklingar. Den är bra!
Och jag går i taket om examinatorn inte bortser från det tekniska strulet med den ickefungerande föreläsningslänken med tanke på hur utförligt jag skrivit resten, och framförallt hur jag kunnat genomföra många föreläsningskrävande uppgifter utan att faktiskt ha tillgång till föreläsningen ifråga.
"Ifråga". Hmpf. Nu har jag skrivit för mycket akademikerspråk!

Ca två sidor bearbetad text kvar att skriva! Det gör jag i dunkande toner av Nicke Borg och nya förälskelsen Atomic Tom. Senare idag ska jag städa av lägenheten inför helgen och baka en megakladdig efterrättsskapelse innan det blir grill i Färlöv. Och kanske påbörja Robert Gustavssons memoarer. 

                                    

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0