Feberdröm

Haha, vilken galen dag! Jag stupade i säng och sov som en överkörd hare tills klockan ringde två timmar senare.
Först nu vaknade jag precis ur min inte-sovit-knappt-ett-dugg-koma och vips! så var hemtentan klar och kunde skickas in. På kursplattformen väntade dessutom ett mail från ansvarige lärare om föregående hemtenta. Den skulle inte ges något utrymme att kommenteras utan skulle bara godkännas eller underkännas, men jag lyckades ändå skrapa ihop en massa beröm och fina ord för min inlämning! Screw you Jante, det värmde gott i hjärtat!

Nu är som sagt den andra tentan inlämnad, snabbaste hemarbetet ever och trots mitt tillstånd. Hur fan gick det till?

Nu ska jag snart träffa Emma för en fika på stan, sen hämta bilen efter tre, hem och röja undan och sen ta emot Michaela och hennes packning innan vi beger oss till Fisen för förfest och sexparty innan KRISTIANSTADSDAGARNA kickar igång. Min vecka det här!
Och inte en enda gång behöver jag komma bakfull till jobbet eller köra hemifrån i rädsla över att poliserna står med nykterhetskontroller, och inte en gång behöver jag ställa klockan för ett tidigt morgonpass eller byta om i bilen på E22 för att kunna köra direkt från kvällspasset till stan. 

Kristianstad. Jag har inte tröttnat. Nu kör vi!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0