som överkörd av en ångvält.

Arma kropp! Nattens brist på sömn gör sig verkligen påmind... För att inte somna (rättelse: för att inte ligga på soffan hela dagen och slösa bort livet) har jag försökt hålla mig sysselsatt så gott jag kunnat. Minst sagt.

Jag har: lekt Tarzan nere i förrådet för att leta fram min dopklänning (hoppade och klättrade och ålade mig ända in till min gamla brudkista, enbart för att upptäcka att locket - som jag bara tänkte öppna och stänga - barrikerades av 6 stora, tunga flyttlådor. Bara till att Tarza tillbaka över lådor, möbler och bildäck för att till slut tömma hela förrådet istället för att komma åt. Där får man för att man försöker vara smidig.), jag har mailat iväg ett viktigt mail, kört ut till kontoret för att göra mig skuldfri hos Anja, jag har lämnat tillbaks filmen jag och fina Michaela såg igår (I rymden finns inga känslor, helt underbar!), bäddat rent i sängen, hämtat och vikt in tvätten från torkrummet i källaren, dammsugat av lägenheten, sorterat en hel IKEA-kass med rentvättade strumpor (jo, en sån där blå!) och nu står en deg och jäser. Frukostbröd to-be. GOTT.

Jag kommer slockna som en klubbad anka så fort jag tar mig tid att andas.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0