Livscoach nästa!

Idag låg det i mailinboxen. Välkomstmailet.
Den 11 februari rullar jag och min partner in crime - d.v.s. Cajan - mot Uppsala och skumma kursgårdar och nya upplevelser! Med på packningslistan står "sköna kläder - för övningar" och "liggunderlag - för meditation". All serverad mat är vegetarisk. Of course, liksom. Vad trodde jag?

... Har ni sett Hälsoresan?


Nä. Allvarligt talat. Det ska bli svinkul. För ett par år sedan lovade jag mig själv att börja genomföra saker jag inte riktigt vågar egentligen. Det sägs stärka en. Bör jag berätta att det här är en sådan sak?


Note to self: Youtube:a Hälsoresan. Youtube:a 'meditation'.


(jag är lite skraj. men bara lite. och det är nog bara sunt egentligen.





 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0