busybusy.

Imorgon smäller det.

Och i vanlig ordning har jag 1000 saker kvar att hinna med, inklusive lite roligheter (för det måste man ju också ha.)
Dagen började med ett morgonpass på gymmet, nu snurrar tvättmaskinerna i källaren och snart är det dags att åka till farfar för lunch, sen till farmor för att lämna min dopklänning till fina Gabriel. Därefter: Åhus och papps som ska låna ut sin bebis till mig över helgen. Vi har världens snällaste pappa!

Nånstans här emellan ska jag även hinna med att packa, dammsuga av lägenheten, fixa lite mat att ha med i bilen imorgon, och sova. Imorgon avgår finebilen vid... tja, sex kanske? Ingen aning faktiskt, måste jag också ta reda på.

Jaja. Allt löser sig.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0