Och jag byggde mig en stege utav ord.

Michaela har nyss begett sig hemåt och jag sitter i stortröja och läppjar iskaffe och kollar flygstolspriser. Duschen hägrar och det är snart dags för den obligatoriska fredagsfikan! Ingen fredag utan fikis, punkt och slut.

Kronjuvelerna var udda. Mysig och sevärd, absolut, men alla lösa trådar om nycklarguldtänderisdansmetallplattaskosulorguldfiskarmånskenhembiträdenskogskojor var väl lite väl. Och förutom Björn Gustavsson som överraskade, Bill Skarsgård som ju bara är för grym, Loa Falkman som alltid levererar och dömysiga Michalis Koutsogiannakis som jag bara tycker är för fin var skådespeleriet överlag pinsamt dåligt.
Sen gillar jag ju inte ens Ella Lemhagen. Heller. Hihi.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0