Bruce, Powerpuffpinglorna och Ötzi the Iceman

Har haft en sedvanligt härlig fnitterkväll i fröken Roséns sköna soffa, med god mat (jag fick min risotto!), obehagliga Unbreakable rullandes på burken och diverse skrattfester angående om det är jag eller Daniel som är bitchen i sällskapet - och vem är då Powerpuffpinglan? - vem som ska ta min plats då de snart kickar ut mig ur gänget samt huruvida yxan verkligen var Ötzis käraste ägodel.

Åh gud. Om jag läst min blogg hade jag höjt på ögonbrynen och undrat om sådana här virrpannor bör gå lösa. För att inte tala om Twitter. Där börjar Fia tro att jag smygdricker om nätterna, så konstiga funderingar som släpps vind för våg.
Jag skyller på generna. Som vanligt.


Vrålgrymme Samuel L. Jackson och Bruce:an i Shyamalans Unbreakable.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0