Ikapp!

Åh som jag älskar känslan av att hinna ikapp mig själv! Dagarna bara rinner från mig för tillfället känns det som, hundra bollar i luften (love it), massor på gång och mängder av to do-högar som bara växer och växer.
Men! Klockan är bara strax efter tre och jag har redan hunnit med en förmiddagsföreläsning, lunch med Angelica, storhandling, jag har hunnit fixa frysen, få undan all disk (välkommen tillbaks kära vän, du har varit saknad!), städat av lägenheten, svarat på mail och ringt viktiga telefonsamtal. OCH läst ikapp mig på alla miljontals bloggar, naturligtvis. Riktigt viktigt. Har ni någon bloggadress att dela med er av så mottages alla bidrag tacksamt!

Nu blir det nedvarvning av Duracellkaninen inom mig. Ska förbereda middagen, plugga lite civilrätt och bara tagga järnet inför en återkomst till gymmet ikväll. Friskförklarad, yes I am!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0