Plugghelg...? Jag...?

Förstår inte vad jag fick begreppet "plugghelg" ifrån, men det är ju alltid lite trevligt med positiva tankar! Igår hamnade jag hos Madde efter att ha varit ute i Färlöv och lämnat lite fika till de duktiga byggarbetarna. Madde bjöd på blåbärspaj och fint sällskap av Vicky och Daniel. Tåget lämnade sedermera Bokvägen för middag på Max, där det efter mycket om och men bestämdes bio i Hässleholm. (Till Maddish stora lycka...)
Spontanitet när den är som bäst liksom.

The Last Airbender blev det, billigt som fan. Och jag gillar ju Shyamalan. Sen blev vi förföljda av polisen och körde hem i en totalmörk skog, det var mysigt. Tack!

  
Vicky: "Alltså, om den lilla kineskungen inte är söt nu Mikaela, då är du fan skyldig mig en bio!"

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0