Naken

Ja, och nu när jag ändå står här naken inför alla er som precis fått veta min största hemlighet här i världen, behöver jag inte längre oroa mig för att blogga om det.

Lägesrapport:
- Jag äter allt. Jo, jag gör verkligen det, jag älskar onyttiga grejer. Men jag räknar kalorierna det innehåller och går inte över min dagsgräns - och jag inkluderar motionskalorier.
- Jag tränar 4-5 gånger i veckan - både cardio och styrka.

... that's it. Det här är ingen stor grej. Jag kan liksom inte slänga mig med uttrycket "Jag bantar!" längre. För det gör jag inte. Visst, som sagt, ett par kilo till ska försvinna, men främst är det fettprocenten som ska minska och muskelmassan öka. Och tro mig, då måste man äta. Mycket och ofta.

Det här är ingen stor grej, trots att det kanske verkar som det. Det är ingen stor grej. Okej?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0