Hemlis!

Nu är det officiellt.


Här
kommer jag spendera sex av mina helger mellan februari och oktober nästa år. Jag är anmäld och intagen, så om ingenting oförutsett händer, kommer jag om ungefär ett år - förutom socionomstuderande - även vara utbildad, certifierad livscoach. Bitarna har fallit på plats och jag är så jäkla glad åt detta just nu, inte minst över min andra hälft som alltid ställer upp på mina galenskaper. Tack för att du finns, mitt hjärta!

(Dessutom behöver jag 60 timmars dokumenterad coaching under utbildningen, så ni som är sugna på att testa coaching gratis får mer än gärna hojta till.)


 
                                                   (bild lånad från Livscoachakademin)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0