Flickan som inte fick kissa.

Om en halvtimme har jag tid hos läkaren och jag får inte kissa förrän dess. Har ni någon gång haft en kraftig UVI vet ni ungefär hur roligt det är att inte få kissa.

Jag är jättekissig.

Mest kissig är jag för att jag inte får kissa. Kan man vara det? Jag har seriöst varit inne i badrummet och vänt minst fem gånger. "Nä jus'de, får inte."

Så nu vet ni det. Jag får inte kissa fast jag vill. Kul måndag.

(Imorse slog jag nytt rekord - mellan 05.20 och 05.57 var jag uppe ur sången 12 gånger. Mellan varven låg jag invirad i täcke, filtar och med älsklings kroppsvärme. Frös så jag skakade.)

Jävla urinrör! FAN vad ont ni gör! FAN vad äckliga ni är! FAN att jag ska behöva gå till läkaren igen!
FAN vad det är synd om mig! FANFANFAN.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0