monday

Underbart att börja en ny vecka med att försova sig, inte sant? Kl. 08.05 signalerade min kära mobil en påminnelse om nageltiden hos Junior, visst fan, hur kunde jag glömma det? Påminnelsen blinkade dock "Naglar! 8.15" med elakt grått sken, och inte "Om en timme" som jag i mitt sömndruckna tillstånd innerligt hoppades på.
8.15 alltså. 10 minuter till godo. Okej'rå.

Borstagaddarhoppaigårdagenskläderrusatillbilen. 18 minuter över 8 var fröken på plats i stolen, parkerad och klar. Bra jobbat, tycker jag allt!

Nu är det dags att få undan disken... Drömde häromnatten att någon stulit vår diskmaskin (och en bag-in-box rödtjut) och sen dess har maskinen strulat. Finn fem fel och Vad Säger Det Om Mig? Vinnaren får en gul badanka.
Kl. 13 blir det iallafall sushilunch med Fisen och fröken Jönsson, sen är det den obligatoriska måndagsspinningen som gäller ikväll. Hej och hå.

(och jag äger inte ens en badanka.)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0