What happened? This happened:

Shit vilken helg!
Linköping var hur trevligt som helst, riktigt roligt att träffa så fina människor man redan "halvkänner"! Efter god mat och några drinkar var det skönt med en säng, men kl. 9 morse satt den här fröken nere vid frukostbuffén och gäspade, vid halv elva rattade hon hemåt igen - bara för att vända i dörren, svänga i en ny klänning och ner till Staffanstorp på det för att fira den blivande brudgummens födelsedag. Ytterligare gooood mat och trevligt sällskap; för att köra hem till Kristianstad vid nio igen. Släppte av älsklingen i soffan, och själv bytte jag bil och for vidare mot Hässleholm med detsamma där det vankades coctailparty hos Josse.
*hämta andan*
Halv fyra slöt vi våra ögon inatt, M satt uppe och väntade tills jag kom hem och sen låg vi och filosoferade över livet en stund. Bör jag nämna att det blev en lååång sovmorgon idag?

Och så nu då, bort till lägenheten på Österlånggatan, packa det sista och vänta in stora starka grabbgänget som ska flytta mina möbler en gång för alla. Veckan kommer således få ägnas åt flyttstädning varvat med B-uppsatsen.
It makes me wonder... Vem är den här Vardag? Och varför vill han så ogärna umgås med mig?


  

  

 

   

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0