Opepp.

En lördag som känns som söndag efter klämdag efter röd dag.
Bör jag nämna att jag är sjukt oinspirerad? Till typ... allt?

M ringde redan strax efter två inatt, hämtade och utfodrade det stackars livet med en kebabtallrik. Sen sov vi gott, kan jag avslöja. Typ tävlade om vem som kunde sova godast. Lååång sovmorgon blev det imorse, mysigt! Nu är han dock i Färlöv och fixar med huset och jag stannade hemma med tvätten. Vilken husfru va? Och tvätten ÄR i, that's a promise, men resten av lägenheten jag tänkte städa när jag ändå var i farten låter sig fortfarande väntas på.

Äh, bara det börjar regna snart ska det nog lösa sig. Ikväll blir det utekäk med fina Emma och sen vidare till Färlöv för lite trevligt sällskap, alltid lika trevligt! :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0