Måndagssjuka

Jag är en sån där löjlig människa som blir helt förtvivlad när M åker iväg från mig. Då snackar vi alltså inte gammalt vanligt snuttegullgullsaknar utan värsta sörjande. Det är rätt sjukt. Min separationsångest ÄR rätt sjuk, i övrigt.

Jag hade faktiskt en kursare en gång i tiden som kom med teorin att jag hade sån djävulsk separationsångest idag, eftersom jag är uppvuxen med 53 fosterbarn som endera dagen bodde hos oss, endera flyttade. Men jag vet inte. Sanningen att säga lät det lite väl mycket psykologsnack över det samtalet. Och sånt vägrar jag som bekant att stifta närmre bekantskap med.
Jag är nog bara blödig, trots allt.

Kommentarer
Postat av: anna

Kan man inte bara få vara det då? Blödig alltså. Utan att sönderanalysera varför. Jag har också varit det, fast jag verkar ha blivit lite hårdare med åren. (I'm old you know! ;-) )

2010-05-24 @ 15:16:02
URL: http://liteta.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0