Bloggmiddag!

Vet ni vart jag ska imorgon förresten?
Jag ska på bloggmiddag, jeppjepp. Fint ska're va.

Det är vackra Anna som firar 100.000 besökare som tagit tag i den här träffen. Anna är en grym tjej jag följt i snart 1 1/2 år, först genom hennes viktblogg som hon sedan körde ihop med sin vanliga. Kika in hos henne vetja. Fatta att tjejen är morsa och tv-chef och viktkämpare och hela kitet - samtidigt. Och likt förbannat är hon gorgeous vad än hon tar sig för och det ska bli sjukt roligt att få träffa henne och de andra.

Heja Anna, för att du dragit ihop det här! Grattis till dina 100.000 besökare och tack för att vi får följa med och fira det!


Bilden är helt fräckt snodd från Annapannas blogg.

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Vad fint! Jag blir rörd! Välkommen hit till Linköping. Vi ska ta väl hand om dig!



Ses om några timmar! :)

2010-05-21 @ 06:48:42
URL: http://annadrott.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0