Beslutsångest!

För övrigt kom min vackra klänning från Nelly.com neddimpandes i brevlådan igår. Eller förrgår. Saksamma, den hittade inte upp i lägenheten förrän idag, och den är hur vacker och skir som helst. Den gömmer mina sämre sidor och framhäver de fördelaktiga. Den är ruskigt snygg. Ruskigt användbar.

Och ruskigt dyr.

Alternativ: 1) skicka tillbaks den och vara glad över att jag sparat 400 spänn, 2) behålla den, lite fattigare - lite gladare, eller 3) intala mig själv att det bara är jag som är snål, behålla den och leva lyckligt i alla mina dagar.

Hm. Dyr... snål... 
Allt är ju relativt, har jag hört.
Kommentarer
Postat av: elma

jag som älskar kläder speciellt klänningar skulle nog säga åt dig att behålla klänningen om du så måste leva på nudlar resten av veckan, du lever bara en gång!

2010-05-17 @ 19:06:41
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0