Trött igen

Har nyss sagt hejdå till tjejerna. Nu har startskottet för våra meetings gått! Vi åt lite småplock (läs: alldeles för mycket) och tittade på The Aviator - vilken film! Har stått i min filmhylla i flera år, blivit utplockad några gånger, ratad och tillbakalagd igen, vidaresamlandes damm. Men idag fick den åka ända in i dvd:n också, och himmel vilken fin en!


Magen min har svällt som en gravidmage - som vanligt med andra ord - och vågen var inte snäll mot mig imorse. Snubblar på mållinjen när det gäller fina fröken Kvists viktutmaning till midsommar - 5 kilo var det sagt, jag står kvar på -3,5 allt som allt. 5 hg till ska vi försöka få bort tills fredag, då missar jag bara med 1 kilo...
Menmen, än ska jag väl inte dö. Jag SKA väcka jogginggudinnan i mig, det gäckar mig lika mycket som sushiätandet gör för Fia - "Det är så sofistikerat."



Jaddijaddi, nu är jag såklart trött igen, sambon nattad via telefon och undertecknad tror sig vara förtjänt av en sovmorgon imorgon. Jobbar kvällspass och börjar alltså inte förrän strax innan 15. Lyx!
Kommentarer
Postat av: Kvisten

asbra jobbat :) jag hoppas kunna nå 2,5 eller 3 kg iaf till fredag ;) hehe, vi får väl se hur det går! kram

2010-06-21 @ 23:18:17
URL: http://www.elinkvist.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0