Salladslunch på vägdag

Vilken smarrig kyl- och skafferirensarsallad jag fick ihopkomponerat till lunch! Fullkornspasta, cannelottibönor, blandad sallad, körsbärstomater, rödlök och paprika. Fetaost och pesto på det... mumma!

Jag älskar sallader
. In case you didn't noticed. Och bara som en parantes så är det salladerna som spelat störst roll för min medverkan i KWC - fina fröken Kvists viktutmaning - eftersom gymkortet gått ut och jag har haft alldeles för många bollar i luften för att hinna förnya det.
5 kilo är det som ska bort till midsommar - jag har tappat 3,5 hittills... Grauw på det!
 

Kommentarer
Postat av: M

vad e det för diet mikkis? :)

2010-06-07 @ 13:43:06
URL: http://kentmadde.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag ÄLSKAR också sallader! =) Kram!

2010-06-07 @ 19:09:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0