Tanten tipsar

Med risk för att låta som 50+ måste jag ge tummen upp för Duvanders Bakficka på Domus. För det första har jag inte kunnat släppa att namnet är helt jävla genialiskt, för det andra har de sallader värda att dö för. Typ.
Billiga, maffiga och himmelskt goda. Så nu vet ni det. De har alltifrån kyckling och varmrökt lax till getost med valnötter och aprikoser. Till salladen får man välja quinoa, bulgur eller pasta, som man får i en separat (stor!) burk bredvid. Likaså en av deras underbara frukostbullar, smör och dressing. För 55 spänn.

Jag köpte med mig en sådan himmelsk getostsallad till jobbet igår. Den räckte till brunch idag också, så mycket mat är det alltså. Nomnomnom!
Såna fina initiativ ska uppmuntras! Iväg och köp! Se så! Schas!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0