Mitt liv som kanin. Duracellkanin.

Vart kom den här plötsliga energin ifrån? Mitt i natten började hon storstäda och laga laxgryta, men sov dessvärre för dåligt för att våga gå upp på sin tänkta morgonprommis när klockan ringde kvart över fem imorse.
Nu sitter hon här, slevar i sig gröt och kan knappt vänta på vad dagen har att erbjuda. Förmiddagsjobb först och främst. Det är klubbat. Sen en sväng till Eko, storhandling på Willys, hem och torkagolvplanterablommorbetalaräkningarstädabil. Sen date med min man ikväll, going out käking.

När jag träffade M blev vi ett par redan efter två dagar. Hux flux, liksom. Och det har han fått höra många gånger (nej, jag själv var inte fullt lika involverad i den speeden), att vi aldrig dejtade.
För jag har aldrig dejtat. Jag har bara... blivit. Blivit till, blivit par, blivit k... ja. Blivit.

Så nu får han minsann ta mig som jag är, lillprinsen. Med en dejt då och då.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det gör han säkert mycket gärna! ;-) Ha en bra sommar! Jag tar ledigt från blogg och bloggar i juli. Kram!

2010-07-02 @ 21:06:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0