Jag gick upp...

Klockan ringde 05:15.
Jag gick upp och bredde bullar. Packade kylväskan. (Husfru AB)
Jag hämtade tjejerna.
Vi körde till Ullared. (Som resten av världen, med andra ord)
Vi gick på Ge-Kås.
Vi lunchade. Gick i outlet-butikerna.
Körde hem.

Sen träffade jag fina Jenny. Åt grillad lax och catchade up.
Sen gick jag ut. Promenerade en timme och lät tankarna flöda.


... vad jag försöker komma fram till? Att jag är trött med all rätt och att jag FÅR både gå och lägga mig och ta sovmorgon imorgon utan att ha dåligt samvete. Såklart.
Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Såklart du är värd sömn efter en sådan dag. Herregud. Bara ett Ullaredsbesök är skäl till det. :)

2010-07-29 @ 07:49:41
URL: http://annadrott.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0