I löfte om att bli en bättre bloggerska: (Snart.)

Namn: Hanna Mikaela Josefine Nilsson
Piercingar: Inte mer än i das öris.
Tatueringar: Japp, i nacken.
Skostorlek: Stadig 40:a.
Hårfärg: Mörk.
Är du kär i någon: Jojomen.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte en sekund.
Tänker du på självmord: Inte för min egen del.
Tycker andra att du är attraktiv: Någon, förhoppningsvis.
Vilket shampoo använder du: Tresemmè
Vilken parfym använder du: DKNY.
Vad är du rädd för: Tiden.
Gillar du att tvätta: Jag hatar att tvätta, men vägrar att låta någon annan göra det.
Gillar du Berg-och-Dalbana:  Älskar karuseller!

SENASTE...
Film du hyrde: Centurion med tjejerna igår.
Film du köpte: Måste ha varit så länge sen som
Eastern Promises.
Låten du lyssnade på: Har mina fina Nordman igång as we speak.
Låten du hade på hjärnan: Flipsydes When it was good.
Personen du ringde: M.
TV program du tittade på: Cougar Town för nån timme sen.
Personen du tänkte på: En gammal vän. En gammal fin vän.

FAVORIT...

Mat: Sushi, italienskt, thailändskt...
Låt: Har alldeles för många!
Sak att göra: Leva, med allt vad det innebär!
Sport: Gillar inte sport, men handboll eller innebandy är roligast.
Dryck: Rödtjut och Maritas jordgubbssaft.
Kläder: Leggings.
Film: Sagan om Ringen-triologin betyder mycket för mig... Har så många favoriter att jag inte ens minns hälften.
Bil: Pappas Merca. Och min fina Cajan naturlich!


Jag ska erkänna en sak som är lika sann som den är pinsam.
Jag älskar att fylla i sådana här listor. Jag älskar att få ner mina tankar i skrift, och jag älskar att rannsaka mig själv. Men, konstigt nog, ligger inte tillfredsställelsen i att visa mina svar för er. Bara att ha svarat ger mig ro.

/Psykiskt störd.

ANTAL...
Gånger du varit kär: 1. Nix, det är inga fjortisfasoner. Det är sant.
Gånger ditt hjärta brustit: Har slutat räkna.
Hjärtan brustit på grund av dej: Är inte tillräckligt självgod för att tro på någon.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En hel drös faktiskt.

SENASTE...

Personen du fick mail av: Pappa.
Personen du fick brev av: Lotta och Henriks lilla Gabriel!
Personen du fick sms av: Fisen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min 20-årsfest -09.

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Handlat inför morgondagen, besiktat bilen...
Var det kul: Inte en tum.
Hur tidigt stiger du upp: Vid nio om jag är ledig.
Gillar du att slåss: Nix. Hade väl fått storstryk om jag försökt.
Vad ska du göra ikväll: Pussa på min man som förhoppningsvis köpt med sig kebab hem.
Är du seriös: Lagom.
Vad är du allergisk mot: Inte ett jota, mer än likgiltighet.
Var har du ont: I huvudet eller i magen.
Använder du hårspray: Japp.
Kan du stå på händer: För feg för att testa.
Favorit serie: The Mentalist och Rizzoli&Ilses

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Allt!
Gillar du ketchup: Ja...
Är du glad nu: Fantastiskt glad.
Var du glad igår: Jarå!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Rock, schlager och radiopop.
Stockholm är: En jättehärlig stad.
Göteborg är: En söt stad med söta invånare.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga.
Mer värt än guld: Kärlek och lycka i alla sina dagar.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Island, Ryssland, Skottland...
Ska bli skoj: Ett helt nytt år med massa fantastiska nya möjligheter - inte minst min nya utbildning som drar igång i februari!
Ska inte bli skoj: Att slänga ut min vackra gran imorgon...
Sparar till: Skidresa till våren.
Väntar på: Sambon som är på hockey.
Pålägg som gäller: Åh, någon god ost... Älskar ost!
Dagens dryck: 3 liter vatten.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0