Efter måndag...

Efter en helg som denna förtjänade jag en något segstartad vecka. Måndagen ägnades åt ingenting alls, avverkade visserligen sovrummet i Operation: Få Ordning I Hemmet, men inte mycket mer än så. Svärföräldrarna bjöd på grillade hamburgare och räkningarna betalades. Typ.

Ikväll är vi bjudna till Färlöv igen, för lite middag med jobbarkompis nerflugen från Stockholm. Jag tog på mig roligheten med att göra efterrätt, så för tillfället väljer jag mellan amerikansk cheesecake, hederliga brownies med valnötter och grädde, vanlig chokladmousse och vit chokladmousse med limemarinerade jordgubbar.

Men först - fixa naglarna hos duktiga Junior, sen handla och städa badrummet. Sen! Sen blir det köksstök.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0